Įtraukusis ugdymas
Įtraukusis ugdymas – kokybiškas ugdymas kiekvienam mokiniui, siejamas su personalizuotu kiekvieno mokinio ugdymu, atitinkančiu kiekvieno vaiko ugdymosi galias, poreikius, užtikrinantis sėkmes, asmeninę pažangą.
Tai procesas, kuriame atsižvelgiama į mokinių socialinę, kultūrinę, mokymosi įvairovę ir remiamasi veiksmais, padedančiais nustatyti bei šalinti kliūtis mokymuisi ir dalyvavimui švietime.
Tai labai aiškiai atsispindi Geros mokyklos koncepcijoje.
ĮTRAUKIOJO UGDYMO VERTYBĖS/NUOSTATOS, SVARBIOS MOKYTOJUI, UGDANČIAM KIEKVIENO MOKINIO KOMPETENCIJAS KLASĖJE
- Mokyklos bendruomenė ir socialinė aplinka gali padėti stiprinti besimokančiųjų savivertę;
- Mokytojas atsakingas už kiekvieno savo mokinio mokymąsi;
- Būtina identifikuoti kiekvieno besimokančiojo stiprybes ir potencialą, geras mokytojas geba mokyti visus;
- Mokymo principai visiems vienodi, specifinių technikų nedaug;
- Kiekvienas mokinys gali mokytis ir pasiekti jo galimybes atitinkantį rezultatą.
„Mokykla 2030”
Pagalbos mokiniui specialistai
Dėl specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių priėmimo
Dokumentai/nuorodos:
- Dėmesys kiekvieno mokinio mokymuisi ir pažangai
- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas bendrojo ugdymo mokyklose. Rekomendacijos.
- Metodinės rekomendacijos mokytojams dėl pradinio ir pagrindinio lietuvių kalbos ugdymo programų pritaikymo mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių
- Gabių ir talentingų mokinių ugdymo programa
- Įtraukties veiksmų planas 2021-2024 m. m.
- Sėkmingas mokymasis – kai veikiame drauge (mokiniams, jų tėvams ir mokytojams)