Logopedėmis mokykloje dirba
44 kab. (III aukštas)
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Kontaktinės valandos |
Pietūs |
Nekontaktinės valandos |
|
Pirmadienis |
8.00 – 16.30 |
12.40 – 13.10 |
07.00 – 08.00 16.30 – 18.00 |
|
Antradienis |
12.40 – 13.10 |
|
|
|
Trečiadienis |
8.00 – 16.30 |
12.40 – 13.10 |
07.00 – 08.00 16.30 – 18.00 |
|
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.30 |
12.40 – 13.10 |
07.00 – 08.00 16.30 – 18.00 |
| Penktadienis | 12.40 – 13.10 |
|
Tiesioginis darbas su mokiniais: mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių tyrimas ir įvertinimas, pratybos . Nekontaktinės valandos: darbų planavimas, programų rengimas, pasiruošimas pratyboms, pagalba mokytojams, metodinės pagalbos teikimas mokytojams, tėvams bei konsultavimas specialiųjų poreikių vaikų ugdymo klausimais. Darbas Vaiko gerovės komisijoje ir kt. ( gali būti vykdoma už mokyklos ribų).
44 kab. (III aukštas)
Darbo laikas
|
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
|
Nekontaktinės valandos 08.00 – 10.50 Konsultacija 10.50-11.35 Pietūs 12.40 – 13.10 Kontaktinės valandos 11.55 – 15.35 |
Kontaktinės valandos 08.55 – 15.35 Pietūs 12.40 – 13.10 |
Nekontaktinės valandos 08.00 -14.50 Pietūs 12.40 – 13.10 |
Nekontaktinės valandos 08.00 – 14.50 Pietūs 12.40 – 13.10 |
Kontaktinės valandos 08.55 – 15.45 Pietūs 12.40 – 13.10 |
Tiesioginis darbas su mokiniais: mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių tyrimas ir įvertinimas, pratybos . Nekontaktinės valandos: darbų planavimas, programų rengimas, pasiruošimas pratyboms, pagalba mokytojams, metodinės pagalbos teikimas mokytojams, tėvams bei konsultavimas specialiųjų poreikių vaikų ugdymo klausimais. Darbas Vaiko gerovės komisijoje ir kt. ( gali būti vykdoma už mokyklos ribų).
Mokyklos logopedės teikiama pagalba
Tikslas:
Sudaryti sąlygas sėkmingai specialiųjų poreikių vaikų, ir vaikų , turinčių kalbos ir komunikacijos sutrikimų, integracijai į mokyklos bendruomenę, užtikrinti pilnavertį šių vaikų poreikių tenkinimą ugdymo procese.
Uždaviniai:
- Tirti mokinių kalbą, nustatyti kalbos, kalbėjimo bei komunikacijos sutrikimus;
- Sudaryti kalbėjimo ir kalbos sutrikimų šalinimo programas;
- Taisyti mokinių kalbos bei kalbėjimo trūkumus;
- Dirbti su mokiniais, turinčiais rašymo bei skaitymo sutrikimų;
- Bendradarbiauti su mokytojais, kurių klasėse yra sutrikusios kalbos mokinių;
- Konsultuoti mokinių tėvus.
Veiklos kryptys:
- Logopedas tiria mokinių kalbą, išsiaiškina jų turimus kalbos, kalbėjimo ir komunikacijos sutrikimus;
- Dirba su mokiniais, turinčiais skaitymo ir rašymo problemų;
- Išsiaiškina priežastis, sukeliančias kalbos, skaitymo ir rašymo sutrikimus;
- Šalina kalbos, skaitymo ir rašymo sutrikimus;
- Rengia individualias ir grupines konsultacijas tėvams ir pedagogams;
- Dirba pagal individualias, grupines mokinių sakytinės ir rašytinės kalbos plėtojimo programas;
- Nuolat palaiko ryšį su mokykloje dirbančiais specialistais bei dalyvauja mokyklos specialiojo ugdymo komisijos veikloje;
- Jeigu reikia, sutrikusios komunikacijos mokinius siunčia pas gydytoją specialistą tyrimui.
