Logopedėmis mokykloje dirba
44 kab. (III aukštas)
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinės valandos |
Pietūs |
Nekontaktinės valandos |
Pirmadienis |
8.55 – 14.55 |
14.55 – 16.45 |
|
Antradienis |
8.55 – 14.55 |
8.00 – 8.45 14.55 – 16.45 |
|
Trečiadienis |
8.55 – 14.55 |
8.00 – 8.45 14.55 – 16.45 |
|
Ketvirtadienis |
8.55 – 14.55 |
8.00 – 8.45 14.55 – 16.45 |
|
Penktadienis | 8.00 – 12.50 |
12.55 – 16.45 |
Tiesioginis darbas su mokiniais: mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių tyrimas ir įvertinimas, pratybos (27 val.). Nekontaktinės valandos: darbų planavimas, programų rengimas, pasiruošimas pratyboms, pagalba mokytojams, metodinės pagalbos teikimas mokytojams, tėvams bei konsultavimas specialiųjų poreikių vaikų ugdymo klausimais. Darbas Vaiko gerovės komisijoje ir kt. (15 valandų gali būti vykdoma už mokyklos ribų).
44 kab. (III aukštas)
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pirmadienis |
Nekontaktinės valandos |
Antradienis |
Kontaktinės valandos |
Trečiadienis |
Kontaktinės valandos |
Ketvirtadienis |
Nekontaktinės valandos |
Penktadienis |
Kontaktinės valandos |
Tiesioginis darbas su mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių tyrimas ir įvertinimas, pratybos (18 val.). Nekontaktinės valandos: darbų planavimas, programų rengimas, pasiruošimas pratyboms, pagalba mokytojams, metodinės pagalbos teikimas mokytojams, tėvams bei jų konsultavimas specialiųjų poreikių vaikų ugdymo klausimais. Darbas Vaiko gerovės komisijoje ir kt.(10 valandų gali būti vykdomos už mokyklos ribų).
Mokyklos logopedės teikiama pagalba
Tikslas:
Sudaryti sąlygas sėkmingai specialiųjų poreikių vaikų, ir vaikų , turinčių kalbos ir komunikacijos sutrikimų, integracijai į mokyklos bendruomenę, užtikrinti pilnavertį šių vaikų poreikių tenkinimą ugdymo procese.
Uždaviniai:
- Tirti mokinių kalbą, nustatyti kalbos, kalbėjimo bei komunikacijos sutrikimus;
- Sudaryti kalbėjimo ir kalbos sutrikimų šalinimo programas;
- Taisyti mokinių kalbos bei kalbėjimo trūkumus;
- Dirbti su mokiniais, turinčiais rašymo bei skaitymo sutrikimų;
- Bendradarbiauti su mokytojais, kurių klasėse yra sutrikusios kalbos mokinių;
- Konsultuoti mokinių tėvus.
Veiklos kryptys:
- Logopedas tiria mokinių kalbą, išsiaiškina jų turimus kalbos, kalbėjimo ir komunikacijos sutrikimus;
- Dirba su mokiniais, turinčiais skaitymo ir rašymo problemų;
- Išsiaiškina priežastis, sukeliančias kalbos, skaitymo ir rašymo sutrikimus;
- Šalina kalbos, skaitymo ir rašymo sutrikimus;
- Rengia individualias ir grupines konsultacijas tėvams ir pedagogams;
- Dirba pagal individualias, grupines mokinių sakytinės ir rašytinės kalbos plėtojimo programas;
- Nuolat palaiko ryšį su mokykloje dirbančiais specialistais bei dalyvauja mokyklos specialiojo ugdymo komisijos veikloje;
- Jeigu reikia, sutrikusios komunikacijos mokinius siunčia pas gydytoją specialistą tyrimui.